tisdag 12 juli 2011

VHS-filmer - Videokassettfilmer

Här är några VHS-filmer som jag inte haft hjärta att göra mig av med tidigare, helt enkelt för att jag inväntat möjligheten att köpa dem på DVD istället. Även om jag inte kunnat ersätta dessa ännu, tänkte jag kolla om det finns kvar någon därute i detta avlånga land som föredrar VHS-filmer, kan jag tänka mig att sälja dem för 10 kr/styck.

ALLT OM MIN MAMMA


LEON
En briljant skådespelarinsats av unga Natalie Portman!



AMERICAN HISTORY X
En helt fantastisk film - med en av mina många favoriter... Edward Norton.



SAMMANSVÄRJNINGEN



AMELIE FRÅN MONTMARTRE
En väldigt gullig film :-9. En må bra-film, helt enkelt :-).



THE TRUMAN SHOW
Väldigt intressant och underhållande.



PRIMAL FEAR
Edward Nortons premiär... Briljant!!!!



AT CLOSE RANGE
Sean Penn och Christopher Walken i en och samma film. Behöver jag säga något mer?



ALLA TALAR OM GRACE



DEAD MAN WALKING
Sean Penn... och Susan Sarandon...  WOW!



OCEAN'S ELEVEN




BOYS DON'T CRY
Snacka om att övertyga... Hillary Swank!



MATRIX RELOADED

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!