fredag 29 juli 2011

GAMMALT HÖRNSKÅP MED ???KURBITSMÅLNING???

Jag tror i alla fall att skåpet har s k kurbitsmålning på sig. 
Jag tycker mycket om skåpet, men på grund av platsbrist måste jag göra mig av med det. 

Ni får luta på huvudet för att se det på ett korrekt sätt (ibland vill inte blogger samarbeta med bildformaten...).



Här kommer också några bilder som visar skåpet invändigt.  
Observera att skåpets säljs utan sakerna som finns i :-) !!!!  
(sakerna finns kvar i för att visa på hur mycket man kan stoppa in...)
Här är överskåpet...



Och här är underskåpet...


Skåpet är i mycket fint skick. Låsen fungerar också fint, och har var sin nyckel. 

Jag har tyvärr inget årtal att ge - då jag inte har någon som helst historia kring detta vackra skåp. 

Här är en närbild på den fantastiska målningen:

Skåpet är 190 cm högt och ca 90 cm brett framifrån. 
Diagonalmåttet är 65 cm på vardera sidan.

800 kr 
Observera att jag inte kommer att kunna köra det någonstans...  Ni får själva hämta det i Kortedala - Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!